Ostekake med litt mindre raffinert sukker

 

Ostekake er alltid ein slager på kakebordet. Friskt, godt og lett å ete🥰 Eg hadde tenkt å lage kaka uten raffinert sukker, men digistivekjeksa er med sukker. Du kan sjølvsagt lage desse sjølv med alternativt sukker. Resten av ingrediensene er med alternativt sukker

Kjeksbotn:

  • 300 g digestive kjeks. Eg brukte fullkorn digestive kjeks.
  • 120 g smør, Melange eller soft flora bake og steke
  • 1 ts vaniljepulver

Ostemasse:

  • 1 pk gelépulver med sitronsmak eg brukte uten sukker
  • 2,5 dl vann
  • 3 dl rømme eg brukte laktosefri
  • 250 gr kremost naturell eg brukte laktosefri
  • 100 gr Sukkr melis
  • 1 ts vaniljepulver
  • 3 dl gryr matfløyel

Gelélokk:

  • 1 pk bringebærgele
  • 3,5 dl vann
  • Bær til pynt

Framgongsmåte

Kjeksbotn

  • Ha kjeks og vaniljepulver i foodprosessor.
  • Smelt smør, og bland dette inn i kjeksblandingen.
  • Press forsiktig kjeksblandinga ned på eit fat med form rundt. Eg har eit fat der kakerunden følger med. Sett i kjøleskapet mens du lager ostemassen.

Ostemassen

  • Temperer rømme og osten før  du lager ostemasse.
  • Visp sammen ost, rømme og melis
  • Kok opp vatn og rør inn gelepulver
  • Visp matfløyel el fløyte stivt. Bland forsiktig kremen inn i ostemassen.
  • Avkjøl geleen før du blander den inn i 1/4 av ostemassen. Når du har blanda godt har du i resten av ostemassen.
  • Ha ostemassen på kaka og avkjøl dette godt før du har på gelelokket.

Gelelokk

  • Lag gelelokket når du har satt kaka til kjøling. La geleen avkjøles litt før du har den på ostemassen
  • La kaka avkjøles til neste dag
  • Bruk ein skarp kniv som du har hatt i varmt vatn til å løsne kaka frå forma
  • Pynt med bær, bruk dei bæra du får tak i alt etter kva som er i sesong

Tips

Du kan bruke den geleen du liker best. Eg valgte sitron og bringebær for friskhet

 

0 kommentarer

Siste innlegg