Sukkerbunn med deilig melkefri krem og gelé

Sukkerbunn som vart veldig luftig og god. Du kan fylle kaka med det du ønsker og liker best. Denne gangen vart det gelé på utsida og melkefri krem og bær inni. Hadde eggekviter i botn då eg stod att med det etter kremen.

  • 5 egg
  • 6 eggekviter
  • 150 gr sukker
  • 150  gr mjøl
  • 2 ts bakepulver

Pisk egg og sukker til eggedosis. Sikt inn mjøl og bakepulver. Vend forsiktig inn i røra til alt er blanda. Til slutt visper du eggekvitene og blander forsiktig inn i røra

Bruk ei form på 26 cm.

Sett nederst i ovnen på 160 grader i 40 min om du bruker kun 1 form. Eg delte i tre og steikte de i 20 min.

Krem

  • 6 eggeplommer
  • 3 dl Fløyte(eg brukte gryr sin)eller mandelmelk 
  • 1 dl Sukker
  • 2 ss Maizena
  • 1 ts Vaniljepulver/vaniljestang/vaniljesukker

Kok opp fløyte, sukker og vaniljepulver/stang/vaniljesukker. Bland sammen 4 ss maizena og egg. Ha i den varme fløyten og bland dette  godt samen. Ha det tilbake i panna og kok til det begynner å tjukne.

Sett vaniljekremen kaldt, eg hadde den i kjøleskapet til neste dag.

  • 3 dl fløyte (eg brukte gryr fløyte)
  • 2 ss melis

Visp dette til luftig krem og bland det inn i vaniljekremen.

Fyll kaka med krem og bær.

I det eine laget hadde eg 1 bx med bringebær og 4 ss med aprikossyltetøy.

Lag nr to hadde druer og jordbær

Montering:

  • Kok opp gelé og sett 1/2 l i kjøleskapet.
  • Dekk forma med plastfolie i bunn og plastkant rund. Mi form er litt lav og skal eg få gelé rundt kaka treng eg denne plastkanten.
  • Når geleen i kjøleskapet er begynt å stivne har du den i botn av forma og pynter med bær og frukt.
  • Sett inn i kjøleskapet til det stivner.
  • Så legg du på ein bunn som du dynker med litt melk og har på aprikos, bringebær og krem.
  • Legg på neste bunn og dynk og ha på jordbær og druer og krem.
  • Legg på siste bunn og dynk denne og.
  • Så tar du resten av geleen og fordeler rundt kaka.
  • Sett kaldt til neste dag.
  • Ta vekk plastkanten og legg kaka på eit fat.  Her må du legge ein varm klut rundt slik at det slepp.
  • Til sist  fjerner du botn som no er blitt toppen av kaka.

0 kommentarer

Siste innlegg