Eplekake i langpanne, glutenfri med alternativt sukker

 

Eplekake i stor langpanne. Denne er laget med norske epler frå svigermor sin hage, alternativt sukker, glutenfritt mjøl og laktosefritt. Kaka vart tatt med på jobb og godt mottatt🤣🥰

  • 500 gr mjukt smør/Melange eg brukte melkefritt
  • 150 gr finesse bakesukker eller 300 gr farin
  • 100 gr Sukkr gull eller 200 gr vanlig brunt sukker
  • 400 gr glutenfritt mjøl(Toro lys kakemiks)eller 500 gr kveitemjøl
  • 8 egg
  • 2 ts vaniljepulver
  • 14 gr bakepulver
  • 1 dl melk med eller uten laktose

5-7 epler, alt etter kor store dei er.

Kanel og sukker eg brukte finesse bakesukker. Her strør eg berre over kaka, målte ikkje opp.

Framgongsmåte

  • sett ovnen på 180 grader over og undervarme
  • Rør smør og sukker kvitt
  • Ha i eit og eit egg, rør godt
  • Sikt i det tørre og rør til du har ei gjevn røre
  • Ha røra i ei stor langpanne, eg brukte den til steikovnen
  • Legg på eplene som du har kutta opp i små tynne båter
  • Strø over kanel og sukker
  • Sett kaka midt i ovnen
  • Steik i ca 30-40 min.

Tips:

Kutt opp valnøtter og strø over kaka før steiking.

Eller du kan lage makronfyll å ha på toppen.

Begge deler er godt, men det er og veldig godt akkurat slik eg har laga den. Server med fløyte eller is, nydelig 👏

0 kommentarer

Siste innlegg