Fletteloff med sprø skorpe

Fletteloff er enkelt å lage og dekorativt og godt på koldtbordet, til sjømat eller ei god gryte eller suppe. Eg har laget 1 brød, men dersom du vil lage fleire så dobler du alle ingredienser utenom gjæren💕💕Eg hadde loffen i ei form, men deigen var litt for stor for formen så hadde nok vert bedre om eg hadde steikt direkte på bakeplate 😁

  • 3 dl vatn
  • 70 gr melange/smør
  • 2 egg
  • Ca 700 gr Kveitemjøl
  • 1-2 ts salt
  • 1 pk gjær

Varm vatn og ha i melange. Når det er fingervarmt ha i gjær, salt og egg. Spe med mjøl til deigen slipper bolla. Elt dette i 10-15 minutter til du får ein smidig deig.

Forhev ca 1 time.

Del deigen i tre og flett dei sammen. Legg brødet i ei smurt form. Pensle med egg eller vatn og strø på valmuefrø.

Etterhev ca 40-50 min.

200 grader i 20-30 min. Etter 20 min ta brødet ut av firma og steik videre på bakebrett. Brødet er ferdig når det er ein hul lyd når du banker på brødet.

Avkjøl på rist.

0 kommentarer

Siste innlegg