Kålruletter med sursøt løksaus

 

Kålruletter med sursøt løksaus er ein god kvardagsmiddag. Eg lager heile retten i ei form inni steikeovnen. Koker kun poteter som tilbehør. Sausen lager eg og heller over kålrulettene før de går inn i ovnen.

  • 1 pk karbonadedeig
  • 1 egg
  • 2 ss brødrasp
  • 2 dl melk/vatn
  • 1 ts pepper
  • 1 ts løkpulver
  • 1 ts buljongpulver
  • 1 kålhode/eg brukte spisskål i dag då det var det eg hadde
  1. Bland karbonadeigen med egg, brødrasp, melk og krydder.
  2. Ta forsiktig av blada på kålen og ha dette oppi kokande vatn nokre minuttervtil den blir mjuk nok til å brette. La kålen renne av seg. Skjær bort det kvite på enden av kålen, denne er hard og vanskelig å brette
  3. Legg eit kålblader på benken og ha i ei ss med farse og pakk dette inn. Legg det i ei ildfast form.

Saus:

  • 1 gul løk finkuttes
  • 3 ss Melange smelta
  • 3 ss hvmel ha i smøret
  1. Spe med kjøttkraft til du har ein fin saus 1,2 l ca
  2. Ha i løk og kok i 15 min
  3. Smak til med  7% eddik og sukker salt og pepper. Like deler sukker og eddik eller litt meir sukker.
  4. Slå sausen over kålrulettene
  5. Sett forma inn i ovnen på 180 grader i 45-60 min. Kjenn på kålen at den er mjuk
  6. Kok poteter og server dette til kålrulettene

0 kommentarer

Siste innlegg