Grove eplemuffins med alternativt sukker

 

Eg hadde ein del epler igjen frå jul som var blitt lure skrukkete🍎😄Så då laga eg nokre deilige grove muffins med epler i og med alternativt sukker🍏

  • 1/2 dl finesse bakesukker
  • 3 egg
  • 2 dl samalt kveite fin
  • 2 dl kveitemjøl
  • 2 dl havregryn
  • 3 ts bakepulver
  • 1 ts vaniljesukker eller vaniljepulver
  • 2 ts kanel
  • 2 dl valnøttkjerner
  • 3 dl mager kesam eg brukte laktosefri
  • 2 dl nøytral olje
  • 2 raspa epler
  • 3 epler oppskåret i små beter
  • visp eggedosis
  • Ha i olje og kesam forsiktig inn i eggedosisen
  • Bland det tørre inn i den våte røra
  • Ha i raspa epler og til slutt har du i beter av epler

Sett ovnen på 180 grader

Steik i ca 20-25 min

Tips:

Server nysteikte med deilig krem til.

1 bx fløyte eg bruker matfløyel  har i ei ss finesse bakesukker

1/2 bx jordbær som eg moser og blanda inn i fløyten

0 kommentarer

Siste innlegg