Liten foccaia i Cosorien

Foccaia er deilig tilbehør til både koldtbord, supper og gryterett. Eg er i overkant glad i brødmat og foccaia er ein av favorittane.

Foccaiaen er best nysteikt og då er det lurt å lage ein liten porsjon når du berre er to i huset. Steikte denne i Cosori i ei lita rund ildfast skål ca 16 cm

  • Ca 200 gr kveitemjøl
  • 1,5 dl vatn
  • 1 ts olje
  • 1/2 ts salt
  • 1 ts gjær
  • Ha vatn i bakebolle og tilsett det tørre. La maskinen gå 10-15 min.
  • Hev til dobbel størrelse tar ca 1 time.
  • Ha deigen i ei lita ildfast skål på 22 cm.
  • Etterhev i 15-20 min og lag groper i deigen og ha på olje og fetaost og litt lev lettere spekeskinke.
  • Strø på flaksalt rett før du steiker.
  • Forvarm Cosorien
  • Steik brødet ved å trykke på brødikonet og sett tida på 20-25 min. Når det er ca 6-8 minutter tar du ut brødet og tar det ut av forma. Steik videre i 6-8 min med botn  opp.
  • brødet skal være hul lyd i når det er ferdig

0 kommentarer

Siste innlegg