Sukkerfri sjokoladekake med nydelig krem

Deilig sukkerfri sjokoladekake med nydelig ostekrem med sjokolade. Dette er eit forsøk på å lage ei deilig sukkerfri kake🧁 og det lukkast eg faktisk med😁 eit lite dryss med sukkerfri sjokoladeknapper på toppen👏👏👏

Kakebunn

  • 9 dl dl kveitemjøl
  • 3 dl bakesukker(finesse) dersom du bruker vanlig sukker dobler du mengden
  • 5 ss  kakao
  • 0,5 ss natron
  • 2 dl Melange( smelta)
  • 1 liter kefir
  • 2 ts vaniljepulver
  1. sett ovnen på 175 grader
  2. Bland sammen dei tørre ingrediensene
  3. Tilsett Melange og kefir
  4. Kle/smør ei ildfast form eller kakeform 25*35 cm
  5. Hell røra i forma og steik midt i ovnen i ca 40 min. Bruk ein pinne til å sjekke om kaka er steikt
  6. Avkjøl før du har på kremen

Kremen

  • 2 pk kremost Philadelphia
  • 250 gr Melange
  • 200 gr lys Sjokolade (eg brukte sukkerfri)
  • 1 dl melis eg brukte Sukkr melis( her bruker du lik mengde om du vel å bruke vanlig melis)
  • 2 ts vaniljepulver eller vaniljesukker som er sukkerfritt

Ha kremosten, melis, vaniljesukker og Melange i ei bolle og visp til det er klumpfritt. .

Ha i smelta sjokolade som har fått kjølt seg ned litt.

Spre kremen over kaka. Eg hadde på litt sukkerfrie sjokoladeknapper som pynt.

Attachment.png

0 kommentarer

Siste innlegg