Sukkerfri sommer rull med jordbær

 

Sommer rull med jordbær. Ingenting er meir sommer for meg enn deilige søte norske jordbær. Her har eg laget ei rullekake med jordbær og krem inni og fløyte og jordbær utenpå.  Eg har laget den sukkerfri. Dersom du ynskjer å bruka vanlig sukker så erstatter du det sukkeret eg har brukt med farin.

Rullekakebotn

  • 3 egg
  • 35 gr finesse bakesukker
  • 75 g mel
  • 3/4 ts bakepulver

Krem

  • 3 dl kremfløyte eller som eg brukte gryr sin matfløyel
  • 1 ss finesse bakesukker
  • 1/2 ts sukkr vanilla
  • 6 ss knuste jordbær

Framgongsmåte:

  • Pisk egg og sukker til luftig eggedosis.
  • Sikt mjøl og bakepulver og vend forsiktig inn i eggedosisen
  • ha røra i ei langpanne kledd med bakepapir. Pass på å få jevn røra jevnt ut på brettet
  • Steik på 210 grader i 5-7 minutter
  • Når du tar ut kaka så snur du den opp ned på eit fuktig bakepapir som du legg på eit steikebrett. Legg eit fuktig håndkle oppå bakepapiret som du har steikt kaka på.
  • Avkjøl botn litt før du drar av papiret.
  • Pisk 3 dl kremfløyte tilsett 1 ss bakesukker og 1/2 ts Sukkr vanilla.
  • Bland sammen knuste jordbær og 3 ss krem.
  • Ha dette på kaka
  • Rull kaka saman og legg den over på eit fat.
  • Fordel resten av den vispa kremfløyten utenpå kaken og pynt med friske bær.

0 kommentarer

Siste innlegg