Svinerull med bacon og deilig krydder

Svineindrefilet er nydelig mat på grillen. I dag selde eg den opp slik at eg kunne ha krydder på den og rulle sammen. Hadde bacon på utsiden🤩🐣

  • 1 svinefilet ca 500/600 gr
  • Kryddersmør
  • Bacon slik at du dekker svinefileten

Kryddersmør

  • 2 ss flytende Melange
  • 2 ts pravancekrydder
  • 1 ts salt
  • 1 ts smoked paprika
  • 1 ts kvitløkspulver
  • 1 ts løkpulver
  • 1/2 ts pepper

Bland sammen og fordel inni svinefileten og rull saman. Ha bacon rundt og legg i ildfast form.

Putt fileten på grillen på indirekte varme eller i ovnen.

Eg grilla på 180 grader i ca 30-40 min 😁

Server med kokte poteter, brokkoli og Bretagnesaus. Eg tok ikkje mål på bretagnesausen så legger ved Tanja si oppskrift 🤩

https://matfrabunnenfb.blogg.no/1491393587_supersaftig_kyllingfilet_med_bretagnesaus.html

0 kommentarer

Siste innlegg