Gulrotkake med alternativt sukker og sjokolademousse

Deilig gulrotkake i langpanne. Eg laget denne med alternativt sukker. Den vart kjempegod og så enkel å lage 👏👏👏

Kakebotn:

  • 3,5 dl finesse bakesukker
  • 5 dl matolje
  • 7 egg
  • 8 dl kveitemjøl(her kan du erstatte 2 dl med ein grovere mjølsort om du ynskjer)
  • 3 ts natron
  • 3 ts bakepulver
  • 3 ts kanel
  • 800 gr skrella gulrøtter
  • Finn fram ei bakebolle, eller kjøkkenmaskin.
  • Ha olje og sukker i bakebolla og visp lett sammen.
  • Ha i egg og visp til blandinga er tjukk. Eg brukte kjøkkenmaskin
  • Bland sammen det tørre og bland det inn i eggeblandinga.
  • Rasp gulrøttene og bland inn i røra.
  • Ha røra i ei bakepapir kledt langpanne
  • Sett ovnen på 175 grader og steik i ca 40 min.

Glasur her kan du bruke både ostekrem eller sjokolade. Eg brukte sjokolademousse i dag.

Sjokolademousse

Her brukte eg tre pakker av denne moussen👇

Ostekrem

  • 300 gr smør
  • 3 bx naturell ost
  • 300 gr Sukkr melis
  • 1 ts vaniljepulver
  • Bland alt sammen i bakebolla til kjøkkenmaskinen.
  • Visp til ei glatt og lys glasur
  • Bre over den avkjølte kaka
  • Lag litt mønster og nyt deilig kake med alternativt sukker

0 kommentarer

Siste innlegg