Julemenn og damer med alternativt sukker

 

Mjuke julemenn er deilig. Eg veit at her er folk litt uenige. Nokon vil ha dei sprø og andre mjuke. Denne gangen bytter eg ut vanlig sukker med alternativt sukker🥰 Dette er og oppskrift som har fulgt meg siden 80 talet, men lenge siden eg har laget de🥰 De vart kjempegode🧑‍🎄

Eg fekk litt over 30 kaker. Eg brukte dei største formene mine, har og mange små, her kan du variere med dei utstikkerene du ha👏

  • 100 gr marg/smør
  • 1,5 dl bakesukker eller 3 dl sukker
  • 1 ts hornsalt
  • 2,5 dl melk
  • 12,5 dl kveitemjøl, eg brukte 10 dl i deigen og resten til utbaking
  • 1 ts vaniljepulver

Smelt margarin og bland inn resten av ingrediensene og sett kaldt nokre timer eller natta over. Den kan stå i kjøleskapet nokre dager før du baker om tida ikkje strekker til når du hadde tenkt å bake😄

Bak ut 3/4-1 cm tykke kakemenn

200 gr i ca 10 min🥰

0 kommentarer

Siste innlegg