Kvit pizza med karamellisert løk

Kvit pizza Har eg aldri laget før, men har stått på todo lista mi lenge. Eg laget ein vanlig pizzadeig og hadde på creme fresh med deilig krydder. Eg brukte karamellisert løk på og det var heilt nydelig. Den søte smaken mot den syrlige creme freshen var heilt perfekt. Hadde faktisk ikkje trengt å ha på pepperoni. Dette er faktisk den beste pizzaen eg nokon gong har laget😇😇😇

Dette trenger du👇👇👇👇

Bland sammen creme fresh og krydder.

Lag den karamelliserte løken.

Bak ut pizzaen og ha på creme fresh. Ha løken på og så raspa ost. Legg til slutt på litt pepperoni sjølv om det ikkje er nødvendig

Steik 225 grader i 10-15 min

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg