Andebryst med glaserte poteter og sjysaus

Andebryst med deilig sjysaus, asparges og glaserte poteter. Fin søndagsmiddag dette.

Andebrystet

  • 2 andebryst
  • 1-2 tsvSalt
  • 1 ts Pepper
  • 3-4 stilker Timian

Krydre anda med sakt og pepper. Skjær svoren opp i biter.

Legg anda med svorsiden ned i steikepanna. Litt etter litt kommer fettet ut av svoren. Steik til svoren er sprø før du snur anda og skrur ned varmen oå plata. Sett termometer i slik at du har kontroll på varmen.

Eg steikte til termometeret viste 58 grader. La det hvile i 15-20 min før du skjærer opp kjøttet

Sjysaus

  • 4 sjarlottløk
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 1 ss fersk timian
  • 4 dl kjøttkraft av okse eller kylling
  • Salt og pepper

Kutt opp løk, kvitløk og timian og ha i ei i ildfast form. Slå over kjøttkraft. Dekk forma med aluminiumsfolie før du setter den i ovnen. Dette er ein sjysaus så den er tynn, dersom du vil ha den tykkere jevn med maizena. Smak til med salt og pepper før servering.

200 grader i steikeovnen i 50 min

Potetene

  • Småpoteter ca 4-5 PR person
  • 2 ss fersk Timian
  • 1 ts Salt
  • 1/2 ts Pepper
  • 2 ts Balsamico eddik
  • 3 ss Akasie honning
  • 3 ss olivenolje

Skrell potetene og kok de i 10-12 min.

Legg eit håndkle over potetene etter st du har silt av vatnet.

Bland sammen resten av ingredienser og bland det inn sammen med potetene.

Legg alt i ei ildfast form.

Sett ovnen på 200 grader, steikes midt i ovnen. Rør i potetene underveis så dei heile tida får marinade på seg. Steik til dei er gyllent brune ca 40-50 min

Asparges dampes i 5 min slik st det er god tyggemotstand i de.

 

Bloomingville

 

4 kommentarer

Siste innlegg