Hjelp meg å velge

Julen nermer seg med stormskritt 🎄🎅🏼

I år har jeg bestemt meg for å prøve å lage sjokoladekonfekt. Jeg mangler former til dette og har vert inne på utallige butikker og sett på former. Men det er jo så mange  å velge mellom at jeg blir reint forvirra av alt det er å velge mellom.

Det er her jeg trenger hjelp fra dåke😀 hvilke av desse formene ville dåke valgt til julekonfekten?

 

Silikomart Konfektform Silikon Choco Goal//Silikomart Easy Choc Konfektform silikon, Rose//Silikomart Konfektform Silikon My Snack//Silikomart Easy Choc Konfektform silikon, Jul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg