Rullekake med mandel eller hasselnøtter

Rullekake med mandler eller hasselnøtter laget eg ofte til bursdagsfeiringer på 80 talet🥰 den kan fylles med det du liker best. Eg pleide å fylle den med fløyte og bananer. Du kan sjølvsagt bruke anna frukt eller bær om du ønsker det. Eg ville prøve å lage denne for første gang siden 80-90 talet og laget den slik eg brukte å gjere det🥰 laget den sukkerfri med alternativt sukker. Eg bruker vanligvis hasselnøtter men det hadde eg ikkje så vart mandler denne gang, vart like god som med hasselnøtter.

Kaka:

  • 100 gr med malte hasselnøtter eller mandler. Eg brukte mandler denne gangen
  • 3 egg
  • 0,75 dl med finesse bakesukker eller 1,5 dl vanlig farin
  • 1 sp potetmel
  • 1,5 ts bakepulver
  1. begynn med å sette på ovnen på 160 grader varmluft
  2. Mal nøttene
  3. Visp eggedosis av egg og sukker
  4. Bland malte nøtter, potetmjøl og bakepulver. Bland dette forsiktig inn i eggedosisen.
  5. Steik på nest nederste rille i ovnen i ca 15-20 min.
  6. Når du tar ut kaka så snur du den oppned på eit papir. Legg eit fuktig håndkle over og la kaka bli kald.

Krem:

  • 3 dl fløyte(eg brukte gryr sin visbare «fløyte»)
  • 2 ts Sukkr vanilje( du kan bruke vanlig vanilje sukker)
  • 2 ts finesse bakesukker( eller 4 ts vanlig sukker)
  • Banan eller anna frukt eller bær
  1. visp sammen sukker, krem og vaniljesukker til du får ein  stiv krem
  2. Bre halvparten av kremen over kakebotn og ha på oppkutta bananer
  3. Rull sammen og legg over på eit fat
  4. Resten av kremen har du utenpå rullen. Rasp over litt sukkerfri sjokolade for pynt

0 kommentarer

Siste innlegg