Spicy vintergryte med kalvekjøtt

Spicy vintergryte med kalvekjøtt

Eg er nok i overkant glad i gryter og og supper, så dette er mat etter min smak. Hadde lyst på ei lit hot gryte i vinterkulda i dag. Eg hadde kalvebogsteik i fryseren som eg tok ut i går kveld og den har fått ligga på benken i natt og tint seg. Eg brukte dei grønsakene eg hadde igjen fra jul. Serverte dette med smaksatt ris.

  • 1 kg kalvebogstek
  • 2 gul løk
  • 2 sjarlottløk
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 5 gulrøtter
  • 1/2 purreløk
  • 1 snack paprika
  • 5 sjampinjong
  • 1-3 ts chilliflakes med kjerner i smak til du får den styrken du ønsker
  • 1 liter med kjøttkraft eller buljong.
  • 2 dl fløyte
  • Salt og pepper til å krydre kjøttet med når du steiker.

Skjær opp kjøttet i litt store biter. Steik det på panna til du får brun overflate. Ha på salt og pepper før du steiker.

Kutt opp alle grønsakene og legg gulrøttene og purreløken, paprika og sopp til side. Dei andre grønsakene har du i steikepanna til dei er blanke. Ha kjøttet sammen med løk, kvitløk og chilli i ei gryte med kraft/ buljong og kok til kjøttet er mørt. Dette tok ca 1 1/2 time. Svi resten av grønsakene på panna og legg på eit fat. Kok ut panna med 1 dl vatn og ha dette i gryta. Ha i resten av grønsakene dei siste 15-20 min. Dersom gryta er for tynn så jevner du med litt maizena.

Smak til med salt og pepper før servering

Server med ris og godt brød til.

Smaksatt ris

  • 1 dl jasminris PR person, 1,5 dl vatn PR 1 dl med ris

Brukte dette til 2,5 dl med ris

  • 2 klementiner
  • 1 gul løk finkutta
  • 1 ss Melange til å steike løken i
  • 1 ts salt
  • 1 ts pepper
  • 1 ts kylling og steak krydder.

Finkutt løken og steik den i Melange til den er blank.

Kutt opp klemtinene i biter.

Bland alt med risen og ha i krydder og vatn.

Ha det i gryte eller riskoker som eg bruker .

Dette blir deilig og friskt tilbehør

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg