Terte med bringebær og sjokolade

Terte har eg aldri laget før så det får eg sikkert til🤩🤩🤩 eg fant inspirasjon på nettet og laget min versjon. Eg bytta ut melkeprodukta til melkefri Melange og gryr kokos fløyte. Du bruker dei melkeprodukta du pleier å bruke.

Mørdeig:

  • Frøa frå 1 vaniljestang
  • 80gr smør/melange
  • 125 gr melis
  • 1 egg
  • 200 gr kveitemjøl

Finn fram alle ingrediensene og la dei bli romtemperert.

Begynn med å dele vaniljestanga og skrap ut frøra. resten av stanga legger du bort, denne bruker du når du lager curden.

Ha romtemperert smør, melis og vaniljefrø i ei bolle. visp slik at alt blander seg godt.

Ha i egg og kveitemjøl og bland sammen, den skal ikkje vispes lenge berre slik at alt samler seg.

Legg deigen i ein pose og legg på kjøl til den er gjennomkald ca 1 time, kan og lages dagen i førevegen.

Når du tar deigen ut av kjøleskapet så knar du den lett før du kjevler ut. Eg la deigen mellom to bakepapir. Legg deigen i ei smurt terteform og prikk deigen med ei gaffel. Legg eit bakepapir oppå deigen og legg på bakebønner eller erter slik eg gjorde, det gjekk fint det og. Sett forma i kjøleskapet i 15-20 min før du steiker.

Sett ovene på 180 grader under og overvarme.

Steik bunnen i 15 min, ta den ut og fjern ertene og bakepapiret før du steiker videre i ca 15 min eller til bunnen er gjennomsteikt. La tertebunnen avkjøles i forma. Eg lagde bunnen dagen før eg skulle bruke den. Bunnen satte eg på eit kjølig rom natta over etter å ha dekka til med plastfolie.

Bringebærcurd

  • 350 gr bringebær
  • 70. gr sukker
  • 1 ss sitronsaft
  • 2 ss vatn
  • 1 vaniljestang
  • 30 gr maizenna stivelse
  • 3 eggeplommer
  • 3 ss vatn
  • 60 gr mjukt smør/melange

Ha bær, sukker, sitronsaft 2 ss vatn i ei bolle. Kjør blandingen glatt med ein stavmikser. Ha pureen gjennom ei sil og over i ei kjele. Tilsett vaniljestanga og varm opp under omrøring.

Så rører du saman eggeplommer, maizenna, 3 ss vatn i ei bolle. Tilsette i pureen og varm opp under omrøring. Småkok eit lite minutt til det tjukner litt. Ta kjelen av varmen. Bruk stavmikser til å røre inn smøret.

Fordel curden på den avkjølte tertebunnen.

Sjokoladeganache

  • 250 gr kokesjokolade eg brukte Dronningsjokolade
  • 2 dl gryr kokos fløyte, du bruker den fløyten du vanligvis bruker
  • litt flaksalt
  • 50 gr mjukt smør/melange

Hakk sjokoladen i småbiterog ha i ei bolle. Varm opp fløyte og hell over sjokoladen, tilsett salt og smøret i småterninger. Visp sammen med stavmikseren. Ha ganachen over bringebærcurden og pynt med friske bær, bakestrøssel eller annet som du ynskjer.

Her henta eg inspirasjon👇👇👇

https://www.facebook.com/Kakeprat/videos/278294307216610/

0 kommentarer

Siste innlegg