Eplekake med mørdeig

Eplekake er deilig no om hausten når me får tak i deilige norske epler. Eg var heldig å fekk epler hos svigermor 😁Denne fant eg i den gamle kokeboka mi der eg har skrive inn oppskrifter siden tidleg på 80 talet. Eg har laga med sukkererstatning. Kjekt å børsta støv av gamle oppskrifter

Deig:

  • 200 gr kveitemjøl
  • 80 gr smør
  • 1/2 dl vatn
  • 1 knivsodd salt

Fyll 1

  • ca 1/2 kg syrlige epler
  • 250 gr malte mandler
  • 100 gr rosiner

Fyll 2

  • 3 egg
  • 3 dl rømme
  • 2 ss finesse bakesukker( dette er dobbelt så søtt så farin)
  • 3 ts kanel

Framgongsmåte:

  • Smuldre smøret i melet. Tilsett vatn og salt. Arbeid deigen raskt sammen. Eg knadde lett sammen med hendene mine.
  • La deigen kvile 1/2 time i kjøleskapet.
  • Skrell eplene og ta ut kjernene.
  • Slå sammen egg, sukker, kanel og rømme i ei skål.
  • Kjevle deigen ut i ca 3 mm tykkelse og legg leiven i ei form på 26 cm. Deigen skal dekke bunn og sidene. Legg deigen dobbelt langs kanten om du har nok deig.
  • Stikk hull i botn med ein gaffel.
  • Strø på malte mandler og legg rosiner oppå.
  • Legg på eplene.
  • Til slutt heller du over fyll nr to

Sett ovnen på 200 grader og steik i 40 min på nest nederste rille i ovnen

Server den gjerne med fløyte eller god iskrem.

0 kommentarer

Siste innlegg