Eplekake uten sukker

 

 

Eplekake med is eller fløyte er nydelig til søndagskaffien. I dag laget eg den med sukkererstatning og steikte den i Cosorien min.  Dersom du ønsker bruker du vanlig sukker og steiker i steikovnen. Dette er ei lita kake. Om eg skal omgjøre det til kakeform str tenker eg at den er 20  cm

Kakebunn

  • 80 gr finesse bakesukker
  • 80 gr Melange/smør/blå melange
  • 1/2 dl vatn
  • 2 eggeplommer
  • 3 ss sur melk
  • 1 ts natron
  • 120 gr kveitemjøl
  • 1 ts Sukkr vaniljesukker
  • 2 eggekviter
  • 1 eple
  • 2 ss kanel
  • 2 ss Sukkr vaniljesukker
  • Smelt sukker, vaniljesukker og melange.
  • Ha i vatn og avkjøl.
  • Bland sammen melk og natron
  • sikt inn mjøl, bakepulver.
  • bland inn ei og ei eggeplomme.
  • Rør eggekvitene stive og vend inn i deigen.
  • Kutt eplene i skiver og bland dei saman med vaniljesukker og kanel.
  • Begynn ned eit lag epler i botn
  • Ha så på røra og ha på resten av eplene og strø over sukker og kanelblandinga

Ha røra i rund form. Eg brukte ein bakering som er justerbar. Eg la bakepapir i botn av airfryeren og hadde ringen oppi.

Eg hadde airfryeren på pre heat 3 min.

Satte så på kakesymbolet som viste 150 grader i 30 min.

Dersom du steiker i ovn så bruk 170 grader ca 40 min.

Tips:

Kaka kan bli litt mørk på toppen på grunn av kanelen. Dersom du legger bakepapir på toppen så unngår du dette.

 

0 kommentarer

Siste innlegg