Hamburgerbrød i airfryer

 

 

Hamburgerbrød i airfryer🥰 vanligvis lager eg ei stor oppskrift som eg steiker i ovnen. Denne gangen  laget eg dei i airfryer og reduserte og gjorde litt om på oppskrifta.

Her finner du oppskrifta som eg tok utgangspunkt i.

Eg laget de litt større enn i oppskrifta.

Eg brukte ca

  • 2 dl vatn
  • 2 ss smør
  • 1/4 ts salt
  • 1 egg
  • Ca 150-200 gr mjøl
  • 1/2 pk gjær eg brukte tørr

Her finner du Framgongsmåte 👇

Ha vatnet og det smelta smøret i ei bakebolle.

Ha i gjæren og la det svelle i 5 min.

Bland raskt sammen og la det heve til dobbel størrelse.

Varm Cosorien i 5 min

Sett på brødprogram 205 grader og steik 7 min

Snu brødet og steik videre i 3 min

 

 

 

 

Burgeren:

  • 100-150 gr karbonadedeig pr burger

Form karbonadeigen forsiktig og krydre med det krydderet du ønsker.

Eg liker dei krydra med salt og pepper. Chillipulver er og godt. Du kan og blande inn litt parmesan

Server med salat, tomat, rødløk og ein deilig dressing. Eg brukte min deilige kvitløksdressing til. Du kan og ha på ost, rekesalat, løkmarmelade. Her er det kun fantasien din som stopper deg.

I dag hadde eg og chips med salt og pepper som tilbehør

 

0 kommentarer

Siste innlegg