Sjokoladekake med sukkererstatning

 

 

Sjokoladekake med sukkererstatning og sjokoladekrem med naturell ost er nydelig godt.

😇😇😇Eg bruker laktosefrie produkter. Du bruker dei du vanligvis bruker. Eg har bytter ut sukkeret med finesse bakesukker

Kakebunn

  • 160 gr finesse bakesukker
  • 200 gr blå melange
  • 4,5 ss kakao
  • 1,3 dl vatn
  • 4 eggeplommer
  • 200 gr kveitemjøl
  • 2 ts bakepulver
  • 1 ts vaniljepulver
  • 4 eggekviter
  • Smelt sukker og melange.
  • Ha i vatn og kakao og avkjøl.
  • sikt inn mjøl, bakepulver og vaniljesukker.
  • bland inn ei og ei eggeplomme.
  • Rør eggekvitene stive og vend inn i deigen.

Ha røra i 3 runde former. Eg brukte 26 cm. Kan og bruke 4 då blir dei lutt høgare.

Steik på 170 grader i ca 15 min på varmluft då får du plass til alle samtidig.

Eg bruker bringebær inni kaka sammen med sjokoladekremen. Kjøp 2-3 korger med bringebær. Du kan pynte kaka med resten om du har nokre igjen

Kremen

  • 3 pk kremost Philadelphia
  • 250 gr Melange
  • 300 gr Sjokolade lys uten  sukker
  • 1 ts vaniljepulver
  • 1 dl Sukkr melis

Ha kremosten, melis, vaniljepulver og Melange i ei bolle og visp til det er klumpfritt. .

Ha i smelta sjokolade som har fått kjølt seg ned litt.

Del kaka i to eller tre. Ha krem og bringebær mellom laga. Til slutt har du krem utenpå kaka og pynter med det liker eller har den nett som den er.

0 kommentarer

Siste innlegg