Fine tebriks

 

Fine tebriks har eg laget mykje, heilt sidan slutten av 70 talet😂. Eg fekk denne oppskrifta når eg gjekk på husmorskulen og den fungerer like godt i dag som den gjorde då. Det einaste eg gjer no er å redusere gjærmengda og tilsette bakepulver og auke hevetida.

  • 2 l kveitemjøl
  • 1 ts farin
  • 2 ts salt
  • 1 ts bakepulver
  • 4 dl melk
  • 2 dl vatn
  • 1 ts gjær til langheving eller 1 pk til kortare heving
  • 2 egg til deigen
  • 1 egg til pensling
  • 4 ss mjukt smør til å smøre på 2/3 deler av deigen

Ha lunken melk og vatn i bakebolla og tilsett gjær. La det stå å 5 min slik at gjæren får begynne å virke. Tilsett salt, sukker og egga og bland godt. Så sper du med mjølet litt og litt til du får ein smidig deig. Kjør gjerne maskinen i 10-15 slik at du får utvikla glutenfri i mjølet.

Hev til dobbel størrelse, ca ein time med mykje gjær elles tar det litt lenger tid. Eg bruker heveprogrammet på ovnen min.

Kjevle ut ein avlang deig og smør smør på 2/3 av deigen og brett saman. Skjer opp passe leiver og etterhev i ca 1 time.

Pensle med egg og strø på valmuefrø.

Sett ovnen på 250 grader og skru ned til 220 når du set inn tebriksa. Eg bruker litt damp når eg steiker dei.

Dersom du ikkje har dampovn, hiv inn ein kopp med vatn når du set inn brettet. Dette gjer at du får litt sprø skorpe på tebriksa.

Steik ca 12-14min

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg