Grilla laks

Marinert laks på grillen 👍 ei halv side med laks er marinert i ein appelsin/klementinmarinade. Servert enkelt med poteter og agurksalat. Laksen får ein deilig røyksmak frå røykflisa😇

  • 750 gr laks
  • 4 Klementin
  • 2 appelsin
  • 1sssitronsaft
  • 1 kinesisk Kvitløk
  • 1/2 Chilli
  • 3 ts Salt
  • 1-2 ts Pepper
  • Appelsinskall av 1 appelsin

Vask appelsin og klementin. Rasp skallet på 1 appelsin. Klem ut safta av appelsin og klementin.

Rasp kvitløk og finkutta chilli.

Ha i salt og pepper. Smak på marinaden om den er passe salt.

Slå marinaden over laksen og la det stå på benken 1 time før du har den på grillen.

Eg brukte Weber gassgrillen min(3 bluss) med røykboks. Weberflis for sjømat brukte eg.

130 gr inndirekte varme i 20 min(1 bluss)

Skru på alle 3 blussa og svi laksen i 10 min👍

Tilbehør

Agurksalat og kokte poteter, gulrøtter og rømme.

Det hadde nok vert godt med ein frisk appelsin eller mangosalat til😀

0 kommentarer

Siste innlegg