Halvgrovt surdeigsbrød

Eg prøver meg igjen på grovt surdeigsbrød. I dag lagde eg eit som er halvgrovt.

DAG 1

Starter

Mat starteren din med 30/50 gr mjøl og samme mengde vatn. La den stå på benken 3-4 timer.

Eg bruker 150 gr med starter.

Fordeig

  • 340 gr Vatn
  • 250 gr sikta kveitemjøl
  • 250 gr samalt kveitemjøl finmalt

La fordeigen stå på benken 3-5 timer. Dekk bolla med plastfilm og eit kjøkkenhåndkle

Når fordeigen har stått å godgjort seg og starteren er dobla i størrelse.

Bland sammen deigen, 12 gr salt og 150 gr surdeig. Kna den godt i nokre minutter.

Dekk til bolla med plast og eit håndkle.

La deigen kvile i 3-5 timer.

Brett deigen 3-5 ganger med 30-40 min intervall. Ta tak i den ei e sida av deigen og løft den opp og brett den over på andre sida, gjer dette rundt heile deigen. Ha vatn på hendene når du strekker og bretter.

Når deigen har kvilt ferdig skal den være elastisk, nesten litt fettete

Ha godt med mjøl på benken og hell deigen over, form til brød og la den kvile i 10 min.

Gjer klar det du vil steike brødet i. Eg brukte ei brødform. Ha bakepapir i forma og dryss på godt med mjøl og frø i botn. Ha i brødet du har formet og ha mjøl og frø i sidene og oppå deigen slik at det ikkje henger fast når det er ferdigstekt.

La brødet heve natta over på benken og steik neste dag. Eg dekka formen med eit håndkle som var godt med mjøl på.

Dag 2

Hiv eit stort glass vatn inn i ovnen rett før du har brødet inni.

Steik i 30 min på 250  grader. Senk til 230 grader, steik videre i ca 35 min. Brødet er ferdig når det kjem ein hul lyd når du banker på brødet. Skorpa skal være sprø. Stikk inn termometer, det skal vise 97-98 grader når brødet er ferdig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg