Hardingebiff

 

Hardingebiff er ein rett som min mann fekk når han var barn. Han hadde lyst på dette og eg har etter beste evne prøvd å gjenskape denne retten for han. Min mann var veldig fornøyd med resultatet.

 

  • 1 pk kjøttpølser ca 450 gr
  • 8 skiver tynnskåret bacon

Steik dette og ta tilside

Kok ut panna med 5 dl vatn

 

  • 2 ss Melange
  • 2 ss hvmel
  • 1/2 L vatn
  • 1 cup oksefond
  • Salt og pepper

 

Smelt smør og ha i mel og spe med vatnet du kokte ut panna i. Ha i Oksefond og pølsene i sausen og kok i 10 min til melsmaken er borte. Ha i baconet rett før servering slik at det er litt sprøhet i det når det skal serveres. Smak til med salt og pepper

 

Eg serverte med potet, gulrot og kålrot som var dampa.

Du kan og servere med pasta eller ris og ein god salat.

Du kan og bytte ut pølsa med karbonadedeig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg