Kalkunfilet

 

Kalkunfilet på nyttårsafta. Det passer fint at de selger fileter av kalkun. Ein heil kalkun er litt i overkant for to personer🥰🎉😇

  • 1 kalkunfilet denne var 600 gr
  • 2-3 ts salt
  • 2 ts pepper
  • 1 ts løkpulver
  • 1 ts kvitløkspulver
  • 1/2 lime, safta
  • 3 klementiner, safta
  • 1 appelsin, safta
  • 1 kanelstang
  • 1 stjerneanis
  • 1 lauberblad
  • 1-2 ss brunt sukker eller Sukkr gold

Krydre med salt, pepper, kvitløkspulver og løkpulver

Legg fileten i ei skål.

Ha på lime, appelsin,clementin, sukker, lauberblad, kanelstang og stjerneanis.

La det stå på benken i minst 4 timer. Du kan marinere og sette i kjøleskapet 1-2 dager før det skal brukes.

Eg steiker kalkunfileten i min nye ovn på kalkunfiletprogrammet🤣😇Lar kalkunen kvile i minst 15 min mens eg lager sausen.

Du kan og steike heilt vanlig 🥰

200 grader i ca 35 min eller til du når 64 grader. Dei siste  gradene stig det under kviling

Serveres med dampa poteter, rosenkål som er dampa, waldorfsalat og saus

Waldorfsalat:

https://lailasmat.blogg.no/waldorfsalat-ala-laila.html

Saus:

  • 2 ss smør/margarin
  • 2 ss kveitemjøl
  • 5 dl Kraft
  • 1 dl Fløyte
  • Salt
  • Pepper

Brun mjøl og smør og tilsett krafta litt etter litt. La det koke i 10-15 minutter.

Tilsett fløyten til slutt og kok opp. Smak til med salt og pepper

0 kommentarer

Siste innlegg