Lettsaltet torsk med rotmos

 

Lettsalta torsk med rotmos

150-250 GR fisk per person. Du kan kjøpe den i butikken eller salte sjølv slik eg har gjort. Då strør eg salt over fisken setter i kjøleskapet natta over og skyller godt av den før koking.

Trekk fisken i ca 20 min, skal ikkje koke.

Rotmos:

  • 6 poteter
  • 5 gulrøtter
  • 2-3 dl melk, laktosefri
  • 2-3 ss blå Melange
  • 1-2 Ts salt. smak til
  • 1 Ts pepper, smak til
  • 1/2 Ts muskat, smak til. for ei som ikkje liker muskat så har du det ikkje i.

kok potet og gulrot mørt. Mos dei og tilsett Melange og melk, smak til med krydder og server.

Purreløksmør med egg:

  • 1/2 purre finkuttes
  • 100 går Melange blå
  • 4 egg, kutt i båter. Kok dei til smilende. Eg koker i dampovn 5 min.

Ha Melange i ei gryte. Når dette har smelta har du i purreløk. La det surre 3-4 min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg