Luftige kveiteboller

 

Luftige,lette og søte kveiteboller er godt det. Dei kan lages uten fyll, men er gode med både rosiner og sjokolade🥰

  • 5 dl melk
  • 750 gr kveitemjøl
  • 125 gr melis(eg brukte sukrinmelis)
  • 125 gr melange/smør
  • 50 gr gjær
  • 1 ts kardemomme
  • 1 ts bakepulver

Kok opp melka, Melange sammen med melisen og kjøl ned til 37 grader. Ha melka i kjøkkenmaskinen og ha gjæren i når melka er passe varm. bland inn det tørre litt etter litt til ein smidig deig.

Hev i 1 time

trill ut boller og legg på bakebrett.

Etterhev i 45 min.

Steik på 225 grader i 8-12 min

Fyllet eg brukte her:

  • 1 bx gryr kokos raps(vispbar)
  • 2 ts vaniljesukker
  • 1 bx Bringebær som du knuser sammen med 2 ss melis(eg brukte sukrinmelis)

TIPS:

  1. Ha i 100 gr rosiner når du triller ut.
  2. Ha ei rute med yndlingssjokoladen din når du triller ut.
  3. Smelt sjokolade og ha over når dei er steikt
  4. Vaniljekrem kan du sprøyte inni bollene når dei er steikte
  5. Server med fløyte og bær
0 kommentarer

Siste innlegg