Lun biffsalat

Lun biffsalat med deilig mangosalat, kvitløksdressing og ris var enkelt og smakfullt.

  • 1 mango
  • 1 pk sukkererter
  • 1 rødløk
  • 1/2 crispysalat
  • 1/2 chilli til salaten og 1/2 til steiking av biffen
  • Kvitløksdressing
  • Ris 1 dl pr person, eg brukte villris 1 pose er to porsjoner
  • 150-200 gr biffkjøtt pr person eg brukte entrecôte
  • Melange til steiking
  • 2 ss sesamolje til steiking og to ts til å risle over salaten
  • 1 kinesisk kvitløk til å ha oppi panna eg steiker kjøttet i, hadde og 1/2 chilli oppi

Biffen

Salte og pepre på alle sider.

Smelt margarin eller smør i panna og legg i biffen. Eg heilsteikte eit stykke på 1,1 kg. Restene bruker eg til gryter og lapskaus.

Legg kvitløk, chilli og sesamolje i panna. Snu på biffen og steik den på alle sider. Skru ned tempen og steik til ønska temperatur, bruk termometer.

Salaten

Kutt opp salat, løk, sukkererter, chilli og mango. Legg dette på eit stort fat. Kok ris og la den bli lunken før du blander inn risen. Risle over sesamolje.

La kjøttet kvile 15-20 min før du skjærer skiver og legg oppå salaten 🥰

Dersom du ønsker serverer du med godt brød og kvitløksdressing.

0 kommentarer

Siste innlegg