Mini baguetter

 

 

Mini baguetter er praktisk synest eg. I min familie er men to personar og då passer det med minibagetter. Eg lager store porsjoner og putter i fryseren. Då er det lett å ta opp til seinere bruk.

  • 2 l pizzamjøl
  • 6 dl vatn, kaldt
  • 12 ss nøytral olje
  • 3 ts salt
  • 1 ts gjær

ha kaldt vatn og olje i kjøkkenmaskinbolla og tilsett det tørre. Elt i 10-15 min og la deigen stå på benken i minst 7 timer.

Bak ut 18 avlange emner og legg på bakeplaten, sett eit snitt i bagetten på langs.

Etterhev 1 time

Ha ei bolle med vatn i steikovnen for å få sprø bagetter.

Steik på 225 grader i 15-20 min

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg