Moussaka

 

 

Moussaka er ein deilig gresk ovnsrett som eg serverer med salat og godt brød

Kjøttsaus

  • 400 gr karbonadedeig
  • 1 løk
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 1 ts timian
  • 1 BX tomater
  • 4 ss tomatpuré
  • 2 ts brunt sukker
  • 1 cup oksefond

steik karbonadedeigen. bland i løk og kvitløk og fres litt. ha i resten og la sausen småkoke i 45 min.

  • 6 poteter

skrell potetene og skjær dei i skiver og kok i 10-15 min. slå av vatnet og la dei tørke litt.

Ostesaus

  • 2 ss blå melange
  • 2 ss kveitemjøl
  • 2-3 dl melk laktosefri
  • 1-2 dl vatn
  • 1 ts salt
  • 1 ts pepper
  • 1/2 ts muskat
  • 1 BX revet kvitost
  • 30 gr parmesan

Fres melange og mjøl. spe med melk litt om gangen mens du rører. La sausen koke til mjølsmaken er borte ca 10 min. Ha i vatn, salt, pepper og muskat  og rør inn parmesanosten og halvparten av kvitosten.

 

 

Legg lagvis i ei form og avslutt med ost på toppen.

Steik 225 grafer i ca 30 min

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg