Pavlova

Pavlova er nok for mange synonymt med 17.mai🇳🇴🇳🇴 Men for meg er dette første gang eg lager pavlova. Eg har byttet ut vanlig fløyte med Gryr kokosraps. Du bruker dei produkta du vanligvis bruker.

Bunn:

  • 6 eggekviter
  • 4 dl Sukker
  • 2 ts Maizena
  • 1 ts Eddik
  • 1 ts Vaniljepulver/vaniljesukker

Visp eggekviter til det stivner. Tilsett litt og litt sukker mens kjøkkenmaskin en går. Til slutt har du i vaniljepulver/vaniljesukker , maizena og eddik mens maskinen går. Visp til du får ein glatt marengs.

Fordel marengsen på ei bakeplate. Du kan teikne opp ein runding slik at du får ein fin runding. Eg tok det på frihånd. Lag ei grop i midten slik at du har plass til fyllet oppi her.

Sett steikeovnen på 150 grader.

Sett kaka i rilla under midten i ovnen. Steik marengsen i 90 min. Åpne døra og la marengsen stå inni ovnen til den er kald.

Krem:

  • 6 eggeplommer
  • 3 dl Fløyte(eg brukte gryr sin)eller mandelmelk 
  • 1 dl Sukker
  • 2 ss Maizena
  • 1 ts Vaniljepulver/vaniljestang/vaniljesukker

Kok opp fløyte, sukker og vaniljepulver/stang/vaniljesukker. Bland sammen 4 ss maizena og egg. Ha i den varme fløyten og bland dette  godt samen. Ha det tilbake i panna og kok til det begynner å tjukne.

Sett vaniljekremen kaldt, eg hadde den i kjøleskapet til neste dag.

  • 3 dl fløyte (eg brukte gryr fløyte)
  • 2 ss melis

Visp dette til luftig krem og bland det inn i vaniljekremen. Bre det utover marengsen rett før servering og ha på bær etter ønske. Eg brukte, 1 korg jordbær, 1 bx bringebær,1 bx blåbær og 1 Kiwi.

0 kommentarer

Siste innlegg