Plukkfisk

 

 

 

 

Plukkfisk er ein rett eg huska godt frå eg vaks opp. Dette var restemat der ein brukte det som var igjen frå middagen dagen før, som poteter, grønsaker og fisk. I dag hadde eg kun fiskerster og difor koke eg ferske grønsaker og tilsatte den kokte fisken frå igår. Dette er ein rett som blir laga på forskjellige måter rundt om i den enkelte heimen. Dette er min måte å gjera det på.

  • 500 gr poteter
  • 120 gr gulrot
  • 1 løk
  • 110 gr kålrot
  • kveite
  • melange
  • melk
  • salt og pepper
  • bacon

Kutt opp grønsakene i små biter og kok møre. Mos grønsakene og tilsett melange og melk. kok opp, smak til med salt og pepper. Tilsett fisken og  kok til denne er gjennomvarm.

serveres med steikt bacon/flesk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg