Porchetta på grillen

 

Porchetta har eg aldri laget før så det får eg sikkert til😃 eg har hatt ein tanke om at det blir deilig om eg lager den på grillen på rottisseri. Som sagt så gjort. Eg hadde ribba på grillen på 100-140 grader i 4 timer. Skrudde opp på slutten for å få sprø svor. Svoren begynte å bli sprø men var ikkje heilt der den burde vere. Smaken på kjøttet var heilt nydelig, saftig og godt.

  • 1 ribbe på 2,3 kg hadde eg
  • 3 ts Salt
  • 2 ts Pepper

Rut opp svoren og bein ut  ribba. Den eg hadde var 3 små bein i og svoren var ruta opp.

Skjær av svoren til den nesten er laus fra ribba, men den skal henge fast slik at du får surra den sammen.

Gni inn ribba med salt og pepper

Dekk til med folie og sett i kjøleskapet til neste dag

Neste dag lager du blandingen

  • 10fedd hvitløk
  • 1bunt basilikum
  • 1bunt timian
  • 1bunt persille
  • Skall og saft av 1sitron
  • Skall og saft av 1apelsin
  • Olivenolje.
  • Grov sennep

Hakk opp hvitløk og urter, riv over skallet av sitron og appelsin, held på ca 1/2dl olivenolje og bland godt. Eg hadde alt oppi food prosessoren min og kutta det op der😃

Så smører du denna smørja jevnt ut på ribba.

Rull så sammen ribba og knyt til med hyssingen.

Tre ribba på stanga til rottisseriet og sett på to av blussa. Det i midten har eg av i starten.

Med to bluss heilt nedskrudd så ligg temperaturen på 100- 140 grader.

På slutten skrur du på alle blussa og får temperatur slik at svoren blir sprø.

Server med kokte poteter, surkål, brokkoli og brun saus😃

Dette smaker himmelsk😀

Surkål

https://lailasmat.blogg.no/surkal.html

Brun saus, her hadde eg heimalaga kraft som eg tok opp fra fryseren

https://lailasmat.blogg.no/brun-saus.html

0 kommentarer

Siste innlegg