Rosinebrød

 

Rosinebrød er godt både til jul og resten av året. Desse er laget med sukrinsukker og melkefri melk. Du lager med det sukkeret du bruker og den melka du har heime.

  • ca 2-2,1 kg hvetemel
  • 1 l mandelmelk
  • 2 dl kokosraps fløyte
  • 2 egg
  • 220 g smør eller margarin, eg bruker melkefri
  • 1 ts salt
  • 2 dl sukker halvt om halvt med sukrin og sukrin gold
  • 2 ts kardemomme
  • 250 gr rosiner
  • 1 pk tørrgjær
  • 1 egg til pensling

Varm melk og fløyte i panna til 37 grader og bland inn egga og gjæren. La det stå 5 min før du blander inn det tørre og melangen som du har skjært i terninger. Kjør maskinen på sakte til alt er godt blanda og melangen er knadd godt inn i deigen.

Ha i rosinene og bland godt.

Settes til heving på benken til den har nådd dobbel størrelse. Eg hadde veske som var under 37 grader og deigen stod på benken i ca 2 timer.

Deigen var nydelig å jobbe med, hadde ikkje behov for mjøl til utbaking.

Del deigen i 6 emner og lag avlange brød.

Legg dei på bakepapir kledt brett og hev til dobbel størrelse. Pensle med egg før steiking

Forbarma  ovn på 180 grader på varmluft.

Eg setter inn to brett samtidig, tre brød på kvart brett.

Steik i ca 30-40 min

Husk å avkjøl før du skjærer i brøda, sjølv om det er fristende å hugge inn med ein gong dei er ute av ovnen.

Oppskrifta er etter inspirasjon fra denne👇👇👇👇

https://matfrabunnenfb.blogg.no/1479927788_julekakejulebrd.html

0 kommentarer

Siste innlegg