Sitron og jorbærfromasj

Sitron og jorbærfromasj. Dette er noko eg har tenkt lenge på å lage.  Eg måtte prøve denne ut på familien min før eg kan servere til kollegaer når eg får teamet mitt på besøk😇😇

Fromasj

  • 3 eggeplommer
  • 3 eggekviter
  • 4 ss finesse bakesukker
  • 2 plater gelatin og 1 ss varmt vatn
  • 3 dl fløyte eller gryr vispbare matfløyel
  • 1 korg Jordbær/bringebær. Dersom du lager sitronfromasj bruker du skallet og safta av 2 sitroner
  • Pisk eggedosis av eggeplommer og halvparten av sukkeret
  • Ha gelatinplatene i vatn i nokre minutter. Knepp ut vatnet og tilsett ei ss kokt vatn. Ha gelatinen i eggedosisen i ei tynn stråle.
  • Pisk fløyte og bland forsiktig inn i eggedosis.
  • Til slutt visper du 3 eggekviter til mjuke topper bland inn 2 ss bakesukker og vidp til den er blank.
  • Finkutt jordbær og bland inn i fromasjen.
  • Ved sitronfromasj har du i safta og skallet av sitron.
  • Vend forsiktig inn eggekvitene til slutt. Ikkje bearbeid fromasjen mykje då blir den ikkje luftig.

Blomsterjorda:

  • 10 digistivekjeks
  • 2 ss kako

Kjør i foodprosessor så har du deilig kjeksblanding til fromasjen.

Fordel i ei skål eller porsjonsformer.

Strø kjeksblanding over og pynt med blomster mynte eller sitronmelisse eller med jorbær eller andre bær

Dumlecrisp

https://lailasmat.blogg.no/steikt-dumle.html?fbclid=IwAR0acp_iq4PgigyoOFgk9hEj_cCujEY-bWFYHtabFROF3sa3ThJ_zOCEyk4_aem_ARd0ZyYQunnwscIJIjPyjAG4tifB6apowCUN3oX0fodhARtyNIRol7dlTp_cjxhy6FY

Eg prøvde å lage sjokoladebeger til å servere fromasjen i men som dåke ser så vart det mislykka🤣🤣🤣 men skal prøve igjen

Eg laget både sitron og jordbærfromasj denne gangen.

Hadde tenkt å servere i sjokoladekopp, men det gjekk ikkje så bra🤣🤣 så av 10 stk fekk eg 1 sånn nokonlunde ut. Men skal nok prøve igjen 🥰

0 kommentarer

Siste innlegg