Sjokoladerull

 

sjokoladerull er det ca 30 år siden eg prøvde meg på. Kan huske at eg ikkje fekk det til, men i fag lukkast eg. Bunnen var mjuk og saftig og med ein fløyelsmjuk smørkrem.
Bunn:

  • 3 egg
  • 1 eggekvite
  • 135 gr(1 1/2 dl) sukker
  • 25 gr(4 ss) kakao
  • 80 gr(ca 1 1/ dl) kveitemjøl
  • 1/2 ts salt
  • 1 ts bakepulver
  • 1 ts vaniljesukker

visp eggedosis av egg og sukker. tilsett det tørre. tilslutt har du i stivpiska eggekvite.

Steik på 2225 grader i 8-10 min nest nederste rille.

Kvelv kaka over på eit bakepapir med sukker når ferdig og legg brettet over og la det ligge litt. Ta vekk brettet og dra av bakepapiret og legg på eit fuktig kjøkkenhåndkle til det er kaldt.

ha på kremen og rull sammen til ein stram rull.

 

Krem

  • 100 gr blå melange
  • 2 ss melis
  • 1 eggeplomme
  • 1 ts vaniljesukker

rør melange og melis kvitt, tilsett vaniljesukker og eggeplomme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg