Sursild

SURSILD er ein av dei påleggene som eg berre må lage til jul. Eg bruker spekesild i mi oppskrift, men du kan og bruke kryddersild om du ønsker det. Eg smaker alltid litt på silda for å  kjenne om eg må vatne den ut først. Eg liker masse løk i mi sursild.

  • 250 gr spekesild i biter
  • 4 løk i skiver

Lake:

  • 2 dl eddik 7%
  • 4 dl vatn
  • 3 dl sukker
  • 1 ss sennepsfrø
  • 2 laurbærblad
  • 1 ss hel nellik
  • 1 ss sort pepper heil
  • (1 pk sursildkrydder) om du ikkje vil blande sammen sjølv

Varm opp laken og ha i krydderet. Avkjøl før du slår over sild og løk. Må stå eit døgn i kjøleskapet før det er ferdig til å nytes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg