Vårruller i airfryer

 

Vårruller er veldig deilig, her laget i airfryeren min. Desse er fine å fryse, da har du litt snack lett tilgjengelig🥰 Dette var mitt første forsøk på å lage vårruller i aitfryer. Veldig enkelt og huset lukter ikkje av frityr 👍

  • 24 store vårullark
  • 800 gr karbonadedeig
  • 300 gr hodekål
  • 3 gulrøtter
  • 1/2-1 chilli med frø
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 1 liten løk
  • 5 ss soyasaus
  • 1 ts sambal olek
  • 1 ss sesamolje
  • Olje til steiking
  • 100 gr glassNudler
  • Egg til pensling av arkene.
  • Kutt opp grønsakene i små strimler.
  • Steik karbonadedeigen og tilsett grønsakene.
  • Ha i soyasaus, sambal olek og sesamolje. Bland inn nudler som du har hatt i varmt vatn
  • Steik til alt vatn er borte fra kjøttsausen
  • Vårrullarka må være tinte på forhånd og legges i fuktig håndkle.
  • Pensle egg på alle kantene av arket og ha fyll på midten. Brett godt sammen slik at fyllet held seg inne i arket.
  • Lag opp alle før du begynner å steike. Du kan fryse dei du ikkje bruker både steikte og usteikte.
  • Pensle vårrullene med litt olje før steiking.
  • Forvarm airfryer på 180 grader i 7 min
  • Sett airfryer på 185 grader og stek i 10-15 min etter 10 min ser du på de og eventuelt snur de slik at de får farge på begge sider

Server med søt chillisaus. Du kan og ha ris og salat ved siden av då blir det litt meir middag🥰

Attachment.png

0 kommentarer

Siste innlegg