Fine rundstykker(kaldheving)

Fine rundstykker laga med  kaldheving. Eg satte deigen på kvelden og da vart det ferske rundstykker til ein sein frukost med venninna mi.

20 stk

  • 1 kg pizzamjøl
  • 6 dl vatn
  • 1 ts gjær
  • 2 ts salt
  • 3 ts sukker
  • 150 gr margarin

Ha mjølet i bakebolla til kjøkkenmaskinen.

Bland inn sukker, gjær og salt.

Skjær margarinen i biter og ha oppi mjølet.

Ha i kaldt vatn og elt til du har blandet godt og margarinen er heilt løyst opp. Elt videre i 15 min til ein smidig deig.

La deigen stå på benken på kjøkkenet natta over.

Lag rundstykker og sett dei på eit bakebrett.

Etterhev i ca 30-40 min.

Pensle med egg og strø på valmuefrø.

Steik rundstykkene på 180 grader i 10-15 min.

2 kommentarer
    1. Vidunderlige gode. Veldig grei deig å arbeid med. Beste kaldhev rundstykker jeg har prøvd. Anbefales

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg