Grilla lasagne

 

 

 

 

Lailas grilla lasagne

i går laga eg lasagne på grillen og det blir ikke siste gang eg gjer det. Lasagne med deilig smak av røyk var nydelig

  • 500 gr kjøttdeig
  • 7 pastaplater
  • 3 ss tomatpuré
  • 3 tomater
  • 1 rød paprika
  • 1 stor løk
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 3 1/2 dl vatn
  • 1 ss fersk timian eller tørka
  • 1 cup oksefond
  • 1 ts pepper
  • 3 ts brunt sukker
  • 1 ss melange blått

kutt opp grønsaker, løk og kvitøk og ha opp i varm panne sammen med tomatpuré og fres dei i litt margarin i 5 min. Ha oppi vatn, oksefond, tomater,pepper, timian, sukker  og kok dette til det er mjukt. mos med stavmikser og tilsett den steikte kjøttdeigen.

Kvit saus

  • 1 ss blå melange
  • 1  ss kveitemjøl
  • 2 1/2 dl melk
  • 50 gr kvitost
  • 1 ts pepper
  • 1/2 ts muskat

smelt melange og ha i kveitemjøl. Spe med lit og litt melk til du får ein glatt saus. smak til med pepper og muskat og salt. Ha i osten til slutt.

Finn fram ei ildfast form og legg lagvis. Begynn med kjøttsaus, så ostesaus og plater. Gjenta dette til du har brukt opp alle ingrediensene.

Ha 100 gr ost til å på toppen,

Steik midt i ovnen på 225 grader i 20-30 min til pastaplatene er steikte. I dag steikte eg lasagnen på grillen min da ovnen var opptatt med andre ting.

server med godt brød og salat.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg