Kjøttdeiggryte

Rester som blir gjort om til deilig gryte er både enkelt og er med å få ned matsvinnet. Eg er veldig glad i gryter så denne retten består litt av rester og litt anna eg fann i skuffer og skap👍😀😆

  • 1 pk karbonadedeig
  • Litt steikt bacon(150 gr)
  • 3 kokte gulrøtter
  • Tomater
  • Litt rester fra salsa 3 ss https://lailasmat.blogg.no/salsa.html
  • 1/2 ts sambal olek
  • Raspa ost 1/2 pakke
  • Salt og pepper
  • Vatn/ kjøttkraft
  • Ei håndfull med grasløk

Brun karbonadedeigen og ha i det ferdigstekte baconet. Ha på 2 dl vatn, restene fra salsaen og tomatene og la det koke i 15 min. Smak til med salt og pepper og tilsett osten og tør til den er løyst opp. Strø over grasløk rett før servering

Potetene

  • 6 poteter som eg hadde kokt til middagen dagen før
  • Olje til steiking
  • Krydre med salt og pepper

Skjær dei kokte potetene i små firkanter og friter dei til de er brune og sprø. Ha på salt og pepper med det samme dei er steikte. Eg brukte solsikke olje

0 kommentarer

Siste innlegg