Surdeigsbrød nr 1.

Surdeigsbrød har lenge vert på planen min🥰 har den siste tida jobba med ein surdeigstarter og håper å komme i mål med denne. No er det slik at eg må ta vekk litt starter når eg mater den. Her prøvde eg meg på å mate litt av det eg tok vekk og laget et brød av det🤦‍♀️

DAG 1

Starter

Blanda inn rugmjøl og vatn i starteren og lot det stå på benken i 12 timer. Bruk et glass eller skål(natta over)dekk med plastfilm

 

Deig

  • 280 gr Vatn
  • 430 kveitemjøl

La fordeigen stå på benken natta over.  Dekk bolla med plastfilm og eit kjøkkenhåndkle

DAG 2

Bland sammen deigen og surdeigen på morgonen. Kna den godt i nokre minutter.

Dekk til bolla med plast og eit håndkle. La det stå på benken 1 time

Tilsett 10 gr vatn og 8 gr salt. La deigen kvile i 3-5 timer.

Brett deigen 3-5 ganger med 30-40 min intervall. Ta tak i den ei e sida av deigen og løft den opp og brett den over på andre sida, gjer dette rundt heile deigen. Ha vatn på hendene når du strekker og bretter

 

Når deigen har kvilt ferdig skal den være elastisk, nesten litt fettete

Ha godt med mjøl på benken og hell deigen over, la den kvile i 10 min.

Gjer klar ei bolle/korg til å heve deigen i. Ha godt med mjøl i bolla. Legg i deigen og legg eit kjøkkenhåndkle som du har dryssa mjøl på over brødet.

La det heve i ca tre timer

Sett gryta inn i ovnen uten lokk. Sett ovnen på 240 grader. Ha deigen over i gryta når den er ferdig heva.

Steik med lokk på i 30 min. Ta av lokket og senk til 230 grader, steik videre i ca 35 min. Brødet er ferdig når det kjem ein hul lyd når du banker på brødet. Skorpa skal være sprø.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg