Spicy fiskesuppe

Spicy fiskesuppe

Eg er veldig glad i suppe og liker dei i ulike  varianter😀

Eg er heldig som har god tilgong til fisk. Me har eit fiskeutsalg som alltid leverer kvalitet. Så Bømlo fersk fisk H-88 takk for den gode jobben dåke gjer

Med ei god kraft har du ein perfekt base for kva suppe det skulle være. Her har eg deilig fiskekraft som eg har tilført chilli for litt sting og grønsaker som eg har most for litt fylde💕

  • 1 liter fiskekraft
  • 2-3 fl fløyte
  • 10 Scampi
  • 300 gr Breiflabb eller anna kvit fisk
  • Salt og pepper
  • 1/2 Chilli
  • 1/2 Sellerirot
  • 1/2 Purreløk
  • 1 sjarlottløk
  • 1 kinesisk kvitløk
  • 10 dråper sitron til slutt

kutt oppgrønsakene utenom purre og svi dei litt i panna. Slå over fiskekraft og kok til det er mjukt. bruk stavmikser å mos til jevn masse. ha i fløyte og fisk, scampi og kok opp, då er fisken ferdig. Smak til med salt og pepper og sitron.

 

fiskekraft

https://lailasmat.blogg.no/fiskekraft.html

2 kommentarer
    1. Hei Laila, fant bloggen din i dag og lurer på hvor mange personer oppskriftene dine er til. Mye godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg